Portofoon Service
U wilt portofoons laten repareren of laten onderhouden? SMELT Europe beschikt over een professionele serviceafdeling. Wij bieden expertise, betrokkenheid en kwaliteit tegen gunstige condities.
Onze medewerkers zitten voor u klaar. Neem telefonisch contact op via onderstaand nummer of gebruik het antwoordformulier op deze pagina.
+32 (0)3 36 135 36Service van portofoons en netwerk(en)
SMELT Europe heeft een professionele serviceafdeling, die wordt ondersteund door een deskundige technische dienst. De medewerkers van SMELT zijn intern getraind in de laatste productkennis en de nieuwste technologische ontwikkelingen. Onze medewerkers kunnen dan ook altijd terugvallen op eerstelijnsondersteuning van fabrikanten, zoals Motorola, Hytera, Kenwood en Icom. Hierdoor is uw organisatie altijd verzekerd van de kortste lijnen en de beste technische ondersteuning. Onze field service engineers komen goed voorbereid bij u op locatie voor werkzaamheden, zoals opbouwen, installeren, testen, metingen, modificaties en/of programmeringen, onderhoud en inbedrijfname van uw portofoonnetwerk.
Voor vragen over onze dienstverlening kunt u contact opnemen via ons telefoonnummer +32 (0)3 36 135 36 of via het contactformulier.
Portofoon Onderhoud
SMELT Europe verzorgt graag op uw locatie het onderhoud van uw analoge of digitale portofoons, mobilofoons en systemen (zoals basisposten en repeaters). Wij adviseren de communicatieapparatuur op te nemen in een onderhoudscontract of service-level agreement (SLA). Zo worden uw portofoons, systemen én batterijen periodiek gecontroleerd, (preventief) onderhouden en voorzien van de nieuwste software en instellingen. De responstijden zijn afhankelijk van het onderhoudscontract. Onafhankelijk van het gekozen contract bent u altijd verzekerd van een uitstekend serviceniveau. Wanneer u geen onderhoudsovereenkomst wenst af te sluiten, kunt u ook incidenteel uw portofoons laten onderhouden of controleren.
Portofoon Reparatie
Mocht uw apparatuur en/of netwerk niet meer naar wens functioneren, dan staan onze technici paraat voor controle en het verhelpen van eventuele storingen. Afhankelijk van de apparatuur en klachten kan dit op locatie of worden de werkzaamheden uitgevoerd bij onze technische dienst. Heeft u een bestaand portofoonnetwerk en ondervindt u communicatieproblemen? Zoals bijvoorbeeld het bereik van uw portofoons, storing door medegebruikers of anderszins? Dan kunnen wij op locatie uitgebreide tests uitvoeren (zoals bijvoorbeeld een veldsterktemeting), de problemen signaleren en deze uiteraard verhelpen. Defecte portofoons en mobilofoons kunt u altijd insturen, waarna wij uw reparatie direct oppakken. Reparaties worden in eigen huis uitgevoerd door onze gekwalificeerde technische medewerkers. Uiteraard gebruiken we bij SMELT Europe enkel en alleen originele fabrieksonderdelen.
Reparaties insturen
Voor het insturen van reparaties kunt u onderstaand reparatieformulier gebruiken. Gelieve één formulier per toestel te gebruiken en duidelijk de klacht(en) te omschrijven. Na ontvangst van uw reparatie gaan wij direct voor u aan de slag.
Contactformulier
Mocht u na uw bezoek aan onze website nog vragen hebben, meer informatie wensen, advies of een offerte willen ontvangen? Neem dan contact met ons op. Wij staan u graag te woord!
Ons assortiment
SMELT staat al ruim twee decennia bekend als portofoonleverancier, maar ons assortiment is breder dan dat. Ook voor mobilofoons, pagingsystemen, bodycams, netwerkoplossingen en applicaties kunt u bij ons terecht. Voor meer informatie over onze producten kijkt u op de productwebsite of laat u adviseren door onze ervaren productspecialisten!